Rejsebrev 1, Singapore

Mandag den 25ene juni

Hej alle sammen. Jeg vil fortælle om hvad jeg har oplevet indtil nu. Vi tog afsted med tog til Fredericia og så kørte vi 2 timer med endnu et tog til København. På togstationen skynde vi os ud til busstoppestedet men vi nåede ikke bussen. Så viste det sig at min far havde tabt et eller andet til at beskytte rygsækken med i flyveren. Endelig kom bussen og vi kørte i en uendelighed før vi kom til stoppestedet. Så fik vi en taxi til at køre os hen til hotellet hvor vi skulle sove. Vi fik dem på hotellet til at få en taxi ned til os som vi kunne køre til lufthavnen i.

her er et billede af min mor og mig med vores bagage.

Da vi ankom til lufthavnen skulle vi vente før vi skulle med flyveren så jeg fik nogle legomænd som jeg kunne lege med. Her er et billede af min far der er træt efter at have slæbt på nogle tunge tasker.

Da vi kom ombord på flyveren så jeg til min store glæde at der var tv skærme bygget ind i sæderne. Vi fløj i 11 timer så vi var alle rigtigt trætte da vi ankom. Her er et billede af mig der sider og spiser i flyveren.

Vi ankom til hotellet og lagde os straks til at sove da vi gik ud ramte varmen os bogstaveligt talt som et tæppe. Hele Singapore er stort set en stor by med små parker og store højhuse der bare fortsætter i det uendelige. Vi brugte dagen på at flyde rundt i Singapore.

Her er et bilede af vores hotel.

Anden dag gik vi ud og shoppede i et stort center.

Tredje dag gik vi ud i en stor park hvor der engang havde ligget et stort fort. Her er et skilt de hang op nogle steder der inde.

Der var en kæmpe kanon inde i parken og den kommer der et billede af her.

Vi fandt en masse sjove planter og dyr inde i parken. Her kommer et billede af et lille firben og en gren fra et underligt træ.

Vi fandt et issted hvor de kunne kaste is 2-3 meter op i luften før de greb isen i et bægre. Det har vi en video af men vi kan desværre ikke få lagt den ind. Fjerde dag var vi i zoo og vi så en hel masse dyr.

Her er et billede af en hvid tiger.

Her er et billede af mig men jeg forstår ikke hvorfor mine forældre så så skræmte ud.

Det var alt for nu for jeg skal ned i poolen med mine forældre.