Rejsebrev 2, Darwin

Onsdag den fjerde juli.

Vi tog afsted fra Singapore med flyveren efter en ret stressende lufthavns oplevelse. Jeg kunne nemlig ikke komme med til Australien fordi der var et eller andet galt med mit pas. Flyveturen varede kun 4 timer så der var ikke skærme i sæderne. Da vi ankom til lufthavnen så jeg en automat med en pirat Tweety bamse og da vi gik ud fra lufthavnen var der en flink mand der kørte os til lufthavnshotellet. Næste dag kørte vi ud til vandrehjemmet i en taxi men vi kunne først komme ind klokken 2. Vi var ude og bade i en af de to svømmingpools på terassen den anden dag men den var meget kold. Jeg prøvede også boblebadet med vandfald men det var uden større held.

Vi var også ude og prøve en hel masse ting men jeg kan ikke huske hvilke dage så det bliver bare tilfældigt. Vi var ude og se noget mega flot fyrværkeri og vi tog også et dyp ved stranden. Vi fodrede fisk med hænderne og nogle af dem slugte bare maden. Vi var også i nogle botaniske haver og se en hel masse underlige planter.

Her er nogle billeder fra de forskellige ting, vi har foretaget os.

I går var vi på flymuseum hvor vi så en stor flyver og jeg fik to nye bamser de heder Dinki og Di og her er et billede af dem.

Vi har lige købt vores nye bil og nu er vi klar til at tage afsted.